Kleding

Wat trekken we aan , en wat nemen we mee de fiets of trolley?
Plaats reactie
Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Kleding

Bericht door Slagvaardige » 05-02-2015 06:49

Voor Postservice heb ik geen kleding. Ik probeer als het even kan wel in de kleuren van Postservice te bezorgen. Niet dat het iemand op zou vallen op straat, maar voor mijn gevoel.

De kleuren van Postservice zijn grijs, wit en rood.
Ik heb meestal een grijze of zwarte broek aan, zwart/grijze jas. Grijze handschoenen en grijze muts op als het koud is met een witte colsjaal. Zelfs mijn thermoskan is grijs met rood, maar dat is toeval.

Ik vind eigenlijk wel dat we herkenbaar op straat moeten zijn. Veel mensen denken dat ik voor Postnl loop of vragen voor welk bedrijf ik loop. Ik loop deze wijk nu bijna vier jaar dus dacht dat ze dat wel zouden weten. Sommigen niet dus.
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Bericht door Slagvaardige » 05-02-2015 06:54

P.s. ik had ooit eens op de Facebookpagina van Postservice gelezen dat ze geen kleding van Sandd mochten of wilden dragen. Heb toen wel geopperd om misschien hesjes te laten drukken. Niet al te duur misschien en je bent toch herkenbaar.

Al vraag je er een vergoeding voor. Die kun je misschien weer van de belasting aftrekken als werkkleding.
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Plaats reactie