Sorteren met het Zetblok

Sorteren van de post
Plaats reactie
postbode21
Forumlid
Forumlid
Berichten: 1092
Lid geworden op: 07-12-2009 12:46

Sorteren met het Zetblok

Bericht door postbode21 » 22-09-2014 13:56

Sinds een paar maanden ben ik thuis in het bezit van een zetblok.
Handig!

Werkt goed bij de kleine poststukken.
Voor de grotere/zwaardere is het zetblok te licht. kiept snel om.

Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Bericht door Slagvaardige » 23-09-2014 07:46

Ik heb hem ook. Ideaal!!

De achterkant kiept eraf als de post te zwaar is. Haha.
Laatst brak er bij mij een stukje af. Maar we moeten 10 euro betalen als we een vervangende nodig hebben. Voorlopig echter nog geen sprake van.

Sorteren gaat wel veel sneller zo.

Wat ik nu wel do is bij grote hoeveelheden post, ik de flats niet sorteer. Wel op straat maar niet op huisnummer. Kost moj maar een minuut of twee extra. Ik heb zeven straten met flats en ik ben een tijd bezig met op huisnummervolgorde leggen. Leg het dus nu even alleen op steaat.

Ik hoef maar op een plek te blijven staan en kan zo snel de post bezorgen. Bij minder post sorteer ik wel op huisnummer bij de flats.
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Bericht door Slagvaardige » 23-09-2014 07:49

Mijn invalwijk heeft alleen maar flats, maar met verschillende bloks. Dan werkt dit natuurlijk niet. Een flat heeft verschillende rijen brievenbussen.(goddank allemaal beneden haha) Dan zou je je een ongeluk lopen. Heen en weer, heen en weer. Hahaha
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Janny
Forumlid
Forumlid
Berichten: 157
Lid geworden op: 15-02-2010 11:45

Bericht door Janny » 09-12-2014 08:47

Hallo na een lange tijd kom ik ook weer eens kijken
Zetblok vond ik niet handig, heb het weer terug gegeven
Ik zit op de bank , voeten tegen de tafel, stapel post naast me, sorteren maar :lol:

Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Bericht door Slagvaardige » 02-02-2015 07:16

Dat zit wel lekker comfortabel.
Met dozen en veel post is het wel lastiger inderdaad. Ik heb nu toch wel een paar keer gehad dat het plankje achteraan eraf knalde tijdens het sorteren en alle post van die straat over de vloer verspreid lag.

Ik zit naast de huiskamertafel en pak elke keer een straat en zet die op het blok. Maar dikke pakketten met post verdeel ik in hapklare portiea. Is toch wel handiger sorteren.

Het sorteren begint mij wel een beetje tegen te staan. Zal wel een dipje zijn. Gaat wel weer over. Vanaf september is het hier ook steeds erg druk geweest met veel post en invalwijken.

Gelukkig ontsprong mijn wijk de dans met de stroopwafels. Met die sneeuw en gladheid. Verse sneeuw is nog niet zo erg.

. Mijn collega had 27 kratten. Waarvan 20 kratten stroopwafels.
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Frank
Site Admin
<font color=FF0000><B>Site Admin</>
Berichten: 1329
Lid geworden op: 20-05-2007 16:45

Bericht door Frank » 04-02-2015 21:15

Ik gebruik hem altijd , maar dan alleen geen dozen er tussen die doe ik als laatste erbij.
Handig is het plankie zeker wel !
Frank,Altijd met plezier aan het bezorgen!


Afbeelding

Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Bericht door Slagvaardige » 05-02-2015 06:41

Ja dozen die doe ik er meestal ook als laatste tussen. Vooral wat zwaardere in A-4 formaat. Tenzij ik dunne stapels heb. Maar dat komt sporadisch voor, want ik heb veel dikkere stapels vanwege de flats.
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Plaats reactie