Bezorgers App gebruiken jullie hem?

er is een App gemaakt door Sannd
Plaats reactie
Slagvaardige
Forumlid
Forumlid
Berichten: 891
Lid geworden op: 21-05-2007 22:06

Bezorgers App gebruiken jullie hem?

Bericht door Slagvaardige » 02-02-2015 07:26

Sinds een maand maakt Postservice ook gebruik van de bezorgersapp.

Ik heb hem niet geinstalleerd en gebruik hem dus niet. Het is nog niet verplicht. Heb al zoveel apps en ik ben een beetje huiverig voor Big Brother toestanden. Vond het juist zo heerlijk om lekker ongestoord mijn gang te gaan en mijn ding te doen: de post bezorgen. Correct en op tijd.

Het interesseert mij niet hoeveel calorieen ik verbrand of hoeveel voetstappen ik zet. En ik heb ook liever niet dat een ander kan zien wat voor route ik neem. Omdat ik de route neem die ik het handigste vind en niet wil dat een ander dat misschien niet vind en mij suggesties aan de hand gaat doen. Ongevraagd.

Ook denk ik dat ze alles kunnen zien. Hoe laat je normaal begint en eindigt. Als je een keer een half uur later begint dan moet je dat zelf weten. Zolang je maar na acht uur begint en voor zes uur klaar bent.

Hoe ervaren jullie de app en gebruik je hem? En warrom wel en waarom niet?

Bij ons krijg je een extra positieve score als je hem gebruikt. Tot vier punten extra.
“I inherited a painting and a violin which turned out to be a Rembrandt and a Stradivarius. Unfortunately, Rembrandt made lousy violins and Stradivarius was a terrible painter.”

Plaats reactie